Inloggen

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, post of telefonisch. Kijk HIER voor onze contactgegevens. Onze medewerkers van de klantenservice zullen uw klacht bekijken en proberen om de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. 

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen veertien dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hierover informeren. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van stichting webshop keurmerk, waar Blaque bij aangesloten is. In het geval dat de bemiddelingspoging om welke reden dan ook niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de geschillencommissie.

 

Nieuwsbrief

Nieuwsbrief

Mijn Account


Webshop Keurmerk

Neem a.u.b. contact op met %s

Blaque Couture
Oudeweg 8
2031CC Haarlem

 

telefoon trans  : 023-5329924

transparant :info@blaque.nl

Let op! Deze site maakt gebruik van cookies.

Verander je browsersettings of ga er anders mee akkoord. Lees meer

Akkoord