Niet tevreden?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, post of telefonisch. Kijk HIER voor onze contactgegevens. Onze medewerkers van de klantenservice zullen uw klacht bekijken en proberen om de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen veertien dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hierover informeren. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van stichting webshop keurmerk, waar Blaque bij aangesloten is. In het geval dat de bemiddelingspoging om welke reden dan ook niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de geschillencommissie.